reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Kluknavská

Alena Kluknavská

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Postdoktorálna výskumníčka so zameraním na výskum extrémnej pravice, sociálnych hnutí a občianskej spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenácez optiku

reklama

cez optiku

Amsterdamom na bicykli (foto)

Alena Kluknavská

Amsterdamom na bicykli (foto)

Skutočný pocit, že patríte do Amsterdamu vám nedá povolenie na pobyt alebo zmluva na prenájom bytu, ale jazda na bicykli a premyslená ignorácia väčšiny červenej svetelnej signalizácie. Bez výčitiek svedomia.

  • 4. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 836x
  • 7
Potulky Marokom (foto)

Alena Kluknavská

Potulky Marokom (foto)

Maroko som navštívila koncom zimy, tej zimy, keď začala Arabská jar, asi týždeň pred prvým protestom v krajine, ktoré organizovalo a viedlo najmä 20 February Youth Movement. Dnes krátky a selektívny pohľad na krajinu a ľudí cez fotografie. Marrakech, Essaouira a Fes.

  • 3. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 873x
  • 4
Bratislavské impresie (foto)

Alena Kluknavská

Bratislavské impresie (foto)

Bratislavu mám rada. Keď som do mesta pred šiestimi rokmi prišla, nezamilovala sa, ale ani som nemala chuť utekať a už sa nikdy nevrátiť. Čas plynul a ja som si povedala, že by som o nej chcela niečo povedať... Malý segment. Bez slov.

  • 26. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
New York City (fotostory)

Alena Kluknavská

New York City (fotostory)

Keby som bola jablko, chcela by som byť Big Apple. Bola by som jablkom, z ktorého ľudia odpadávajú zo zdesenia alebo nadšenia. Jablkom, ktoré ohromí a prekvapí a ktoré chcú hneď zahodiť, lebo ich pohlcuje jeho rýchlosť a pulz aleb

  • 15. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 524x
  • 27
reklama
SkryťZatvoriť reklamu