reklama

Bratislavské impresie (foto)

Bratislavu mám rada. Keď som do mesta pred šiestimi rokmi prišla, nezamilovala sa, ale ani som nemala chuť utekať a už sa nikdy nevrátiť. Čas plynul a ja som si povedala, že by som o nej chcela niečo povedať... Malý segment. Bez slov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Prešpork. Pressburg. Pozsony. Bratislava.

Alena Kluknavská

Alena Kluknavská

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Postdoktorálna výskumníčka so zameraním na výskum extrémnej pravice, sociálnych hnutí a občianskej spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenácez optiku

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu